16 November 2014

ISTEMAWANYA JADI IBU DALAM MASA MENGANDUNG BERSAMA ESP

ISTIMAWA UNTUK YANG BAKAL , SUDAH, SELEPAS MENGANDUNG BERSAMA ESP....

BUKAN SEKADAR UNTUK IBU MALAH UNTUK BABY

SHAKLEE PIASAU MIRI


ESP untuk Ibu yang Hamil/Mengandung
 Meberi ibu tenaga sepanjang hari-iaitu tidak mudah letih dan lesu Menjadikan ibu kenyang dan dapat meningkatkan metabolisme badan Memastikan kesihatan ibu di tahap optimum Kulit bayi apabila di lahirkan nanti akan kelihatan cantik, halus dan gebu tanpa sebarang masalah kulit. Membantu perkembangan fetus Membantu meningkatkan paras kolesterol baik dan ia baik untuk kesihatan jantung. Membantu penyerapan vitamin dengan lebih berkesan yang di ambil ibu semasa mengandung untuk kepentingan bayi dalam kandungan. 


ESP untuk Ibu dalam Pantang 
Memberikan tenaga yang cukup dan badan rasa sihat semasa berpantang. Ia memberi rasa kenyang yang berpanjangan Selepas bersalin, dapat membantu memulihkan luka di dalam dengan cepat. Stretch mark dan kesan-kesan hitam pada badan sewaktu mengandung akan hilang sedikit demi sedikit. Susu badan akan jadi lebih pekat dan meriah jika di ambil sebelum dan selepas menyusukan anak (dengan syarat si ibu kerap menyusukan bayi serta mengepam kan susu untuk bayi)

ESP untuk Ibu Menyusu 
Dapat mengekalkan dan menambahkan kandungan susu ibu serta memberi berat badan bayi yang sihat. Dapat menganjalkan payudara ibu yang menyusukan anak. Bayi kita akan nampak putih, bersih, gebu dan kulit nya halus mulus Bayi akan cukup nutrisi kerana kandungan susu ibu yang cukup dengan vitamin dan nutrisi. 



* This statements have not been evaluated by food and drugs administration. This products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any diseases. Penghantaran Shaklee Piasau,Miri, Brunei .D.S, Kuching ,Bintulu, Sibu, Mukah, Labuan, Sarawak, Malaysia, Sabah, Taiwan, Indonesia,China.

Mun mok Info mengenai keahlian, pembelian produk maukpun menjana pendapatan dari rumah, blh hubungi kmk melalui

Suhaila Ismail
ID Shaklee : 877006
Call/Sms/Whatsapp: 012-8528013
Email : syu6775@gmail.com
FB Page: Vitamin-semulajadi-Miri-Distributor

No comments:

Post a Comment